Zwiększamy stawki za kliknięcia w Content Stream

12.09.2012  |  Autor: Marek Dawidowicz

Dotychczas dostawcami treści w naszej sieci były portale i serwisy tematyczne, które w Content Stream promowały swoje artykuły. Teraz, otwieramy się również na Marketerów, którzy z myślą o swoich użytkownikach oferują opisy i recenzje produktów i usług. W efekcie ceny kliknięć, a co za tym idzie również zyski Wydawców, wyraźnie rosną.

Wyższe stawki za kliknięcie w Content Stream

We wrześniu w Content Stream rozpoczęliśmy m.in. emisję linków do:

  • najnowszego katalogu Ikea
  • opisu najnowszej kolekcji Reeboka
  • opisów i recenzji telefonów w ofercie Orange

Warto podkreślić, że ceny za kliknięcie w te treści są znacznie wyższe od średniej ceny, którą oferowaliśmy do tej pory. W zależności od kampanii i jakości serwisu CPC dla Wydawców waha się pomiędzy 5 a 15 groszy za kliknięcie. To oznacza, że linki te prezentują poziom cen podobny do tych oferowanych w sieciach emitujących reklamy kontekstowe, często przy zachowaniu wyższej klikalności.

Jeśli chcesz zwiększyć swoje zyski z emisji Content Stream w Panelu Wydawcy przy edycji boksów użyj funkcji „kontekst + słowa kluczowe ” i wpisz frazę Ikea jeśli emitujesz boks na serwisie związanym z nieruchomościami lub budownictwem, Reebok dla witryny sportowej, Orange dla serwisu opisującego nowe technologie i innych o tematyce związanej np. ze stylem życia, czy modą.

Czytaj również:

Nowe boksy i funkcjonalności Content Stream

Dodaj komentarz

nasze marki: