Reklama natywna na stronę główną - ContentStream Wschodni

Poszukujesz reklamy natywnej na stronę główną, która osiąga bardzo wysokie eCPM-y, a przy tym idealnie dopasowuje się do serwisu i jest przyjazna Twoim czytelnikom? Właśnie znalazłeś – ContentStream to natywne linki sponsorowane przeplatające listing (feed) artykułów, które wyświetlasz na stronie głównej oraz na stronach podkategorii i sekcji.

Internauci znużeni są zwykłymi reklamami, które zalewają internet. Irytujące formaty przesłaniają często cały ekran (“jak to zamknąć?!”) utrudniając lekturę artykułu. Banery reklamowe przez wielu odruchowo są ignorowane, a eksperci marketingu od dawna głowią się, jak minimalizować negatywne skutki tzw. “ślepoty banerowej”. Wielu użytkowników internetu stosuje w dodatku programy do blokowania reklam. Według najnowszych danych już co trzeci internauta w Polsce używa w swojej przeglądarce adblock-a. Stanowi to olbrzymi problem nie tylko dla Reklamodawców, ale również Wydawców, którzy chcą przecież skutecznie monetyzować swoje serwisy.

Nie dziwi zatem, że właściciele witryn na całym świecie poszukują nowych natywnych reklam. Ich głównymi przewagami nad zwykłymi formami reklamowymi online są bez wątpienia:

  • brak nachalności,
  • dopasowanie do wyglądu serwisu,
  • dopasowanie do kontentu na stronie,
  • dopasowanie do zainteresowań danego internauty,
  • edukują, nie sprzedają wprost,
  • angażują internautów.

Reklama natywna ContentStream – dlaczego warto?

Oprócz argumentów przedstawionych powyżej, jest jeszcze jeden, który sprawia, że Wydawcy tak chętnie sięgają po reklamy natywne. Są one często bardziej dochodowe niż zwykłe formaty!

W przypadku ContentStream odnotowujemy wysokie eCPM-y (z reguły jest to przedział od około 1 do 10 PLN). Zainteresowani daną tematyką internauci chętnie klikają w dopasowane do ich preferencji treści, a to przekłada się na zyski Wydawcy.

Jeśli posiadasz serwis www zapraszamy do przetestowania reklam natywnych ContentStream

Reklama natywna na stronę główną

No dobrze, tyle teorii, czas na praktykę 🙂

Jak i gdzie warto wdrażać reklamy natywne ContentStream?

Skrypty ContentStream dadzą Ci niemal nieograniczoną możliwość dopasowania reklam natywnych do Twojego serwisu. Mam tu na myśli nie tylko ich wygląd, ale również miejsca wdrożeń. Oto kilka przykładów emisji:

Reklama natywna na stronę główną w wersji desktop i mobile

Reklama natywna mobile na strony główne - przykład emisji ContentStreamReklama natywna mobile na strony główne - ContentStream

Reklamy natywne osadzone w listingach artykułowych, listingach kategorii i sekcji

Reklama natywna na stronę główną przykład emisji contentstream

Reklama natywna na stronę główną contentstream

 

Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami kontakt@contentstream.pl

Komentarze

  1. Igor

    Adblock na ustawieniach domyślnych nie blokuje reklam ContentStream?
    Szukam reklam odpornych na blokowanie.

  2. Marek Dawidowicz

    proszę przetestować. Wyniki powinny być satysfakcjonujące 😉

Dodaj komentarz

nasze marki: