Content Stream wciąż się rozwija. Wraz ze wzrostem liczby Wydawców i Marketerów (Dostawców Treści) współpracujących z naszą siecią wprowadzamy nowe funkcjonalności oraz nieco zmieniamy wygląd boksów. Liczymy, że zwiększą one zyski Wydawców, a także podniosą jakość ruchu, który Marketerzy „otrzymują” z przekierowań z boksów Content Stream.

Nowy wygląd boksów Content Stream

Zastąpiliśmy informację o świeżości artykułów nowymi symbolami:

„Nowe!” występuje przy artykułach, które zostały opublikowane w ciągu ostatniej doby

gwiazdką oznaczane są artykuły, które cieszą się największym zainteresowaniem internautów

Nowe opcje przy tworzeniu boksów

– możliwość wyboru jednego z kilku predefiniowanych nagłówków (np. „Czytaj także”), które wpływają pozytywnie na CTR (klikalność)

scroller  powierzchni (strzałki) umożliwia przeglądanie większej ilości „zajawek artykułów” dobranych do danej podstrony serwisu

– możliwość wyboru metki tekstowej Content Stream na dole boksu

Nowe opcje przy tworzeniu kanałów Content Stream

– możliwość przypisania do kanału (domeny) słów, które system będzie ignorował przy doborze kontekstowym.

Funkcja ta wspiera kontekstowy dobór linków. Czasami na stronie wydawcy znajdzie się słowo, które zostanie uznane przez system za kluczowe, mimo że odbiega od kontekstu serwisu i zaburza dokładny dobór linków do jego treści. Wpisując je do „słów negatywnych” mamy pewność, że nie będzie ono brane pod uwagę przy doborze kontekstowym.

– możliwość emisji na tej samej podstronie dwóch boksów stworzonych na różnych kanałach.

Przykład 1. Jeden boks opisany jest słowami dla kobiet (kosmetyki, moda, uroda, makijaż, diety), a drugi opisany jest słowami dla mężczyzn (sport, piłka, nożna, komputery, moto, auto.

Przykład 2. Jeden boks poświęcony jest filmom (film, aktor, kino, bilety, premiera, serial), a drugi muzyce ( muzyka, płyta, singiel, piosenkarz, rihanna, adele).

Czytaj również:

86% wydawców poleciłoby Content Stream innym – wyniki badania

Dodaj komentarz

nasze marki: