Reklama natywna contentstream

Natywne linki sponsorowane ContentStream przebojem wdarły się na strony największych polskich wydawców. Dla tych, którzy dopiero zamierzają je przetestować mamy świetną wiadomość – od teraz możecie samodzielnie stworzyć skrypt w naszym Panelu i łatwo wdrożyć go na serwis.

Jest to rozwiązanie dedykowane dla emisji na stronach głównych serwisów lub na podstronach kategorii w listingach newsów (tzw. in-feed ads). Odnotowuje kilkuzłotowe eCPM-y zarówno dla wersji desktop (na komputery), jak i mobile (tablety, smartfony) oraz w aplikacjach na telefony komórkowe. Dzięki natywnemu charakterowi wdrożeń oraz prezentowaniu treści o charakterze content marketingowym (nie reklamującymi wprost) takie linki sponsorowane są przyjazne czytelnikom.

Reklama natywna ContentStream – zrób to sam w 2 minuty

Aby rozpocząć emisję reklam natywnych ContentStream powinieneś mieć konto w naszym systemie.

1. Zaloguj się do panelu, a następnie przejdź do zakładki powierzchnie emisji, gdzie znajdziesz przycisk „dodaj nową powierzchnię emisji”.

2. Zacznij od “nazwania powierzchni” i stworzenia kanału (“dodaj nową”), któremu powinieneś przypisać kategorię tematyczną pasującą do tematyki Twojego serwisu. Pamiętaj, żeby “zapisać” kanał. W “typie powierzchni” zaznacz “powierzchnia standardowa”.

3.Określ “format tekstu w powierzchniach” oraz “wymiary powierzchni”. Wybór odpowiednich rozmiarów wpływa na to, jak będą wyglądać prezentowane reklamy. Przed zapisaniem określ ich kolorystykę. Proponujemy aby tytuły były identyczne, jak kolory klikalnych elementów na Twojej witrynie.

4. Na koniec wejdź w “ustawienia zaawansowane”. Przy “powierzchnia sponsorowana” zaznacz opcję “tak”. Zapisz zmiany. Możesz już pobrać skrypt i wdrożyć go na swoją stronę.

Zaloguj się do panelu wydawcy ContentStream i przetestuj nasze reklamy natywne!

Panel ContentStream tworzenie reklam natywnych

 

Skrypt, który pobrałeś z Panelu to JavaScript. Daje Ci duże możliwości dopasowania wyglądu reklam do serwisu. Jeśli oczekujesz jeszcze większych możliwości w tym zakresie napisz do nas na kontakt@contentstream.pl, a my doradzimy Ci, jaki inny rodzaj skryptu użyć.

Reklama natywna – przykłady wdrożeń ContentStream

Reklama natywna contentstream przykładyGazeta Krakowska                    Wirtualna Polska                           Biztok

Komentarze

  1. Rafał

    Warto przetestować kilka opcji i sprawdzić, która zadziała. U mnie na blogu zauważyłem, że najwięcej mam wejść z urządzeń mobilnych, więc próbuję ustawień w tą stronę. Poradnik pomocny, szczególnie gdy ktoś rozpoczyna przygodę z blogowaniem i zarabianiem.

Dodaj komentarz

nasze marki: