Content Stream - przykład emisji

Do sieci ContentStream wciąż dołączają nowi Wydawcy. Możliwość wzbogacenia swojego serwisu o widget, który uzupełni go o aktualne treści i pozwoli zarabiać niezależnie od emisji reklam, przyciąga nie tylko dużych Wydawców, ale również właścicieli mniejszych stron branżowych oraz blogerów.

Świetnym przykładem skutecznego wdrożenia ContentStream jest serwis devilpage.pl. na którym internauci znajdą najnowsze newsy sportowe i informacje związane z zespołem Manchester United. CTR (klikalność) na tym portalu utrzymuje się na wysokim poziomie 1,5%, co przekłada się na wymierne zyski Wydawcy. Oto kilka czynników, które sprawiły, że wdrożenie zakończyło się sukcesem.

a) Miejsce wdrożenia boksów Content Stream

Wydawca serwisu postanowił umieścić „zajawki” artykułów ContentStream w prawej szpalcie strony głównej oraz pod treścią poszczególnych artykułów. Oba miejsca są skuteczne, bo odwzorowują sposób, w jaki największe portale (m.in. WP, Onet, Interia, Agora) umieszczają moduły „related content”, czyli listę artykułów o podobnym kontekście. Internauci przyzwyczajeni są już, że pod artykułami i obok nich otrzymują listę innych ciekawych tekstów.

b) Belka informacyjna

Dodanie wąskiej czerwonej belki zatytułowanej „polecamy artykuły” podpowiada użytkownikom, czego mogą się spodziewać w boksie. Warto zauważyć, że bardzo podobnie postępują największe portale, one też umieszczają nad listą dodatkowych artykułów krótką informację, np.: „Zobacz więcej w serwisach WP”, „Zobacz także” – na Onet.pl, czy „Zobacz więcej na temat” – na Gazeta.pl.

Zachęcamy wszystkich Wydawców ContentStream do dodawania podobnych nagłówków.

c) Integracja kolorystyczna

Dobór kolorystyczny tytułów „zajawek” newsów identyczny z kolorem tytułów i innych klikalnych sekcji na serwisie sprawiły, że czytelnicy od razu wiedzą, że są to elementy klikalne.

Masz pytania, potrzebujesz pomocy przy wdrożeniu ContentStream na swoim serwisie? Napisz do nas na kontakt(at)contentstream.pl

Content Stream - przykład emisji

Dodaj komentarz

nasze marki: