Content Stream

Większość Wydawców wkłada dużo pracy w tworzenie wysokiej jakości materiałów. Chcą, by ich wpisy przyciągały nie tylko stałych, ale również nowych użytkowników. Jest to czasochłonne i wysoce angażujące. Odpowiedzią na tego typu wyzwania jest dla nich program ContentStream.

Content Stream to nie reklam

To darmowy widget, który prezentuje zajawki do ciekawych artykułów, opinii, rekomendacji, testów, wideo i innych treści, które poruszają podobną tematykę do strony www, na której został wklejony. ContentStream to zatem nie reklama.

Emitując np. w formie rectangle (300×250 pikseli) 4 zajawki artykułów, wzbogacamy kontent serwisu o wartościowe treści. Podnosi to użyteczność strony Wydawcy w oczach użytkowników. Pozwala bowiem internautom docierać do nowych, interesujących ich treści z poziomu swojego ulubionego bloga czy forum internetowego. Za każdym razem, gdy czytelnik klika w taką zajawkę na koncie Wydawcy naliczany jest przychód.

Artykuły w boksach Content Stream

Artykuły w boksach ContentStream dobierane są kontekstowo, tak by były możliwie najbardziej interesujące dla użytkownika serwisu, na którym się wyświetlają. Czytelnicy nie traktują ich zatem jak typowych reklam, a raczej ciekawych i świeżych propozycji tematycznych. Dzięki temu CTR z boksów ContentStream jest od kilku do kilkunastu razy wyższy od CTR z reklam kontekstowych, co oznacza, że na koniec dnia eCPM obu form jest porównywalny. Warto zatem przetestować emisję boksu ContentStream jako równoległej formy do reklam kontekstowych. W końcu stanowi to w pełni dodatkowy strumień przychodu i uzupełnienie strategii monetyzacji serwisu.

Olbrzymią zaletą ContentStream jest również fakt, że jego wdrożenie zajmuje jedynie kilka minut, a Wydawca w elastyczny sposób może dopasować boks z “zajawkami” artykułów do wyglądu swojego serwisu (rozmiar, ilość zajawek, kolorystyka). Odpowiednie jego umiejscowienie na stronie gwarantuje wysoką klikalność (CTR na poziomie ponad 1%) i zadowalający zysk.

Co ważne, każdy właściciel serwisu ma wpływ na to, jakie artykuły będą emitowane. Może bowiem samodzielnie ustalić listę słów kluczowych, które będą wyzwalały emisję odpowiednich artykułów. Jest to doskonałe rozwiązanie dla serwisów ubogich w treści tekstowe, zdjęcia, wideo, czy darmowe aplikacje. Na przykład portal z grami online może emitować recenzje, zwiastuny i opisy gier oraz informacje ze świata muzyki i rozrywki. Oglądając mecz online lub czekając na załadowanie się gry internauta może jednocześnie kliknąć i przeczytać artykuł, który go interesuje.

Co ważne dołączenie do programu nie wiąże się z koniecznością osiągania co miesiąc konkretnych, minimalnych ilości odsłon na danym serwisie. Zapraszamy do testów.

Dodaj komentarz

nasze marki: