Publikujemy wyniki badania, które przeprowadziliśmy wśród wydawców emitujących na swoich serwisach boksy Content Stream. Z badania wynika m.in. że 86% respondentów poleciłoby korzystanie z Content Stream swoim znajomym.

Pytania, które zadano respondentom dotyczyły między innymi mocnych i słabych stron sieci, różnorodności oferowanych form boksów oraz wsparcia ze strony konsultantów. Zapytano także, czy wydawcy sieci poleciliby ją innym właścicielom stron internetowych i blogów. Na to pytanie aż 86% respondentów odpowiedziało, że Content Stream jest warty polecenia.

Do największych zalet Content Stream wydawcy zaliczają możliwość dodatkowego czerpania zysków z emisji boksów, niezależnie od reklam (80% badanych), możliwość wzbogacenia kontentu witryny o zajawki artykułów (niemal 73%), proste procedury i szybkość wdrożenia (ponad 66%), a także wyższą klikalność boksów niż w przypadku reklam (36%).

Większość wydawców (91%) pozytywnie ocenia różnorodność form boksów oferowanych przez Content Stream. Doceniają oni również wsparcie ze strony konsultantów sieci. Aż 97,7% badanych, uważa, że jest ono na wysokim poziomie. Większość wydawców (84%) dobrze ocenia również funkcjonowanie systemu wypłat zysków.

Infografika z wynikami badania:

 

Czytaj również:
95% wydawców poleciłoby Adkontekst swoim znajomym

Dodaj komentarz

nasze marki: