Boksy “Czytaj także” ContentStream są skuteczną metodą na wydłużenie i pogłębienie wizyt na serwisie. Ułatwiają czytelnikowi nawigację. Wreszcie pozwalają zarabiać wydawcy nawet na poziomie eCPM 2-7 PLN, którego nie powstydziłyby się najlepsze systemy reklamowe na rynku. Czy można chcieć więcej…?

Moduły rekomendacji ContentStream znajdziecie na największych polskich serwisach na czele z Onetem i WP. Z powodzeniem stosują go również blogerzy oraz serwisy średnich rozmiarów. W tym wpisie “na tapetę” bierzemy gorzow.eska.pl.

→ Dołącz do ContentStream ←

ContenStream na serwisach regionalnych Eska.pl

ContentStream na gorzow.eska.pl emitowany jest tuż pod artykułem. To jedno z najlepszych miejsc. Gdy czytelnik zapozna się z treścią newsa dostaje od razu gotowe podpowiedzi innych wiadomości, które dopasowane są nie tylko do kontekstu strony, ale również jego zainteresowań (przy emisji analizowane są “ciastka” zapisane w przeglądarce danego internauty).

W tym przypadku wydawca zdecydował się na prezentowanie 6 dużych grafik w dwóch rzędach. Cztery to treści własne serwisu, a dwie to dodatkowe treści sponsorowane “dostarczane” przez reklamodawców ContentStream. Gdy internauta w nie kliknie wydawca automatycznie zarabia. Cały moduł odnotowuje CTR na poziomie od 4 do 6 proc. A więc jest bardzo chętnie używany przez czytelników serwisu.

“Na to czekał polski rynek wydawców w internecie. Darmowy moduł do promocji treści redakcyjnych. Z dodatkową możliwością zarabiania na kliknięciach w linki sponsorowane. Reklama natywna ContentStream to bardzo wartościowa propozycja dla wydawców. Jest akceptowana i klikana przez internautów” – ocenia Mirosław Kowalski, Product Manager, ESKA INFO. – Wysoko cenią ją również reklamodawcy – dodaje.

ContentStream – jakie eCPM-y?

Emisja w ContentStream rozliczana jest w modelu CPC, ale dzięki dużej użyteczności i natywności modułów eCPM-y w wielu przypadkach przewyższają zwykłe reklamy. Potrafią często osiągać poziom 2-7 PLN. Bardzo wiele zależy od miejsca wdrożenia oraz od tego, jaki format emisji wybrał wydawca.

Czytaj o innych formatach ContentStream:
emituj wysuwane layery ContentStream >>
emituj reklamy natywne na stronach głównych i na podstronach kategorii >>

Dodaj komentarz

nasze marki: