Zarabianie na stronie - webinar. Akademia Netsprinta

Przemysław Jurgiel-Żyła, dyrektor sieci wydawców Netsprinta, na webinarium dla wydawców opowie o nowych możliwościach zarabiania na stronie. Weź udział i zadawaj prowadzącemu pytania na żywo.


Akademia Netsprinta zaprasza na darmowy webinar „Jak wydawcy mogą zarabiać w internecie dzięki audience targetingowi, reklamie mobilnej i natywnej”.

Termin: 21 stycznia 2016 (czwartek)
Godzina: 10.00
Czas trwania: 45 min (szkolenie) + 15 min (pytania i odpowiedzi)

Na szkoleniu pierwszy raz pokażemy najlepsze praktyki dużych polskich wydawców: Onet, WP, Agora, Dziennik Zachodni i Telemagazyn (grupa Polska Press), Rzeczpospolita, Infor i RMF.

zarejestruj się

 

Zarabianie na stronie – program szkolenia:

Prowadzący podpowie jak zoptymalizować emisję reklam i zarabiać więcej, z wykorzystaniem najnowszych trendów. Prowadzący odczaruje pojęcia: audience targeting, programmatic, reklama natywna i mobilna. Da Ci przystępne wskazówki jak zwiększyć przychody ze strony.

  • Na czym polega strategia reklamowa w oparciu o audience targeting, czyli dane o użytkownikach
  • 5 powodów, dla których wydawcy korzystają z reklam w modelu programmatic
  • Jak działa ekosystem programmatic
  • Jak zacząć wyświetlanie reklam programmatic
  • Content marketing i reklama natywna – najnowsze źródła przychodów wydawców
  • Modele użycia i formaty reklamy natywnej na stronie
  • Jak zacząć emisję reklamy natywnej i publikacje treści content marketingowych

Prowadzący szkolenie:

Przemysław Jurgiel-Żyła, dyrektor sieci wydawców w Netsprint S.A.

Pod koniec szkolenia prowadzący odpowie na żywo na pytania uczestników.

Darmowa rejestracja

UWAGA! Liczba miejsc na webinarze jest ograniczona – zarejestruj się od razu.

Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem internetu. Do połączenia potrzebne jest pobranie aplikacji webinarowej – link otrzymasz w mailu potwierdzającym rejestrację.

Komentarze

  1. zarabianie w internecie

    Na prawdę świetny blog, aż miło się czyta!

Dodaj komentarz

nasze marki: