wspolpraca_Netsprint_Polska-Press

Netsprint oraz Polska Press Grupa rozwijają strategiczną współpracę – między innymi w zakresie emisji reklam w sieci WiderKontext oraz obsługi adserwerowej. Od początku roku na serwisach internetowych Grupy wykorzystywane są też moduły rekomendujące treści oparte o silnik ContentStream.

Strony zwiększyły skalę współpracy w zakresie emisji reklam w należącej do Polska Press Grupy sieci WiderKontext. Dzięki wykorzystaniu nowych funkcji Netsprint Adserver, przy każdej odsłonie wyświetlane są najbardziej dochodowe reklamy: pozyskane bezpośrednio przez biura reklamy obu stron, spersonalizowane reklamy Adkontekst eCommerce oraz pochodzące z ekosystemu RTB (dzięki modułowi Adkontekst SSP). Polska Press zdecydowała również o zwiększeniu wolumenu emisji reklam: prezentowane są już nie tylko na serwisach należących historycznie do grupy Polskapresse, ale także do witryn pierwotnie należących do Mediów Regionalnych oraz e-Budownictwa.

Polska Press Grupa wdrożyła również dostarczany przez Netsprinta moduł rekomendacji treści. Prezentowany jest on pod artykułami publikowanymi na serwisach całej Grupy. Umożliwia wydłużenie i pogłębienie wizyt w ramach danej strony, a jednocześnie generuje dodatkowy przychód z tytułu emisji boksów content marketingowych, z których korzysta już kilkuset klientów komercyjnych promujących swoje treści w ramach sieci ContentStream. Produkt znajduje się w ofercie biur reklamy obu firm. Moduły rekomendacji treści prezentowane są zarówno na desktopowych, jak i mobilnych wersjach serwisów Polska Press. Boksy dostosowują dynamicznie swój wygląd do responsywnego układu stron serwisów.

“Boksy ułatwiają nawigację po stronie przez co sprawiają, że serwis jest atrakcyjniejszy dla użytkowników, dzięki dobremu dopasowaniu treści do ich potrzeb. Dla serwisów Grupy oznacza to natomiast wyższy CTR i głębsze wizyty”– wyjaśnia Łukasz Ciechanek, Business Development Director, ContentStream.

Dobór artykułów odbywa się dzięki technologii ContentStream, która uwzględnia kilkanaście czynników, w szczególności: analizę kontekstową, analizę behawioralną (zainteresowania czytelnika analizowane na bazie jego faktycznych zachowań w internecie), analizę popularności każdego artykułu (CTR – wskaźnik kliknięć) i jego świeżość. Dobór treści w boksie następuje automatycznie, tuż po otwarciu danej podstrony.

“Rozwój sieci WiderContext jest jednym z priorytetów biznesowych Polska Press. Dzięki poszerzeniu współpracy z Netsprintem, będziemy mogli samodzielnie sprzedawać i zarządzać kampaniami naszych klientów – zarówno w obszarze reklamy PPC, jak i content marketingu. Co równie ważne, wzbogaciliśmy nasz produkt dla reklamodawców oraz zyskaliśmy nowe możliwości w zakresie monetyzacji treści naszych serwisów.” – mówi Paweł Kossek, dyrektor sprzedaży Pionu Internet Polska Press Grupy.

Dodaj komentarz

nasze marki: