raport-reklama-kontekstowa-2014-adkontekst

Rynek reklamy kontekstowej w 2014 roku był wart 249 milionów złotych. Zwiększył się o 14,5% i rósł szybciej niż cały SEM – sieć Adkontekst opublikowała kolejny raport “Rynek Reklamy Kontekstowej”.

W 2014 roku wydatki na reklamę w sieciach kontekstowych stanowiły 26,2% budżetów SEM. Z kolei według badania IAB AdEx, budżety SEM obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę internetową. W oparciu o te dane sieć Adkontekst szacuje, że rynek reklamy kontekstowej stanowił w ubiegłym roku 9,5% całego tortu reklamy digital. Najpopularniejsze sieci reklamowe, w których mediaplanerzy kupowali reklamę kontekstową w 2014 roku, to: GDN (87,7%), Adkontekst (86,0%) i BusinessClick (66,7%).

Rynek Reklamy Kontekstowej – pobierz raport w PDF

Więcej na temat roportu piszemy na blogu digitalmarketing.netsprint.eu

Komentarze

  1. Igor

    Gracze na polskim rynku reklamy kontekstowej : Adkontekst na drugim miejscu zaraz za Adsense? Kto by się spodziewał 🙂

Dodaj komentarz

nasze marki: