Sieć reklamowa Adkontekst przygotowała piątą edycję raportu “Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”.

Raport szczegółowo analizuje kilkanaście aspektów rynku reklamy kontekstowej, jak metody targetowania wykorzystywane przez mediaplanerów, najpopularniejsze formaty reklamowe, cele kampanii w sieciach kontekstowych, budżety, modele rozliczeń oraz najważniejsze trendy w digital marketingu w 2013 i 2014 roku.

Z badania wynika m.in., że rynek reklamy kontekstowej w 2013 roku osiągnął wartość ponad 216 mln zł i urósł o 4,5% w ciągu roku. Agencje i domy mediowe w 2014 roku planują zwiększyć wydatki na reklamę w sieciach kontekstowych o kolejne 7,4%.

Wyniki raportu szerzej opisujemy na digitalmarketing.netsprint.eu

Możecie go również pobrać klikając w poniższy link:

>> Pobierz raport. Wygraj kupon 100 PLN na reklamę

Dodaj komentarz

nasze marki: