Adkontekst mobile reklama 2

Adkontekst mobile reklama 3

 

Coraz więcej internautów korzysta z sieci przy pomocy urządzeń przenośnych. Nie powinno zatem dziwić, że wydawcy chcą możliwie najefektywniej zarabiać na mobilnych wersjach swoich stron. Adkontekst skutecznie im w tym pomaga.

Wydawcy chętnie korzystają z możliwości emisji reklam Adkontekst na stronach mobilnych. Poniżej przedstawiamy przykłady wdrożeń:

Adkontekst mobile reklama 1 Adkontekst mobile reklama 4

Jak uruchomić reklamy Adkontekst na stronach mobile?

Uruchomienie reklam Adkontekst jest bardzo proste. Można to zrobić na dwa sposoby:

1. Stworzyć dedykowany skrypt dla strony w wersji mobile. W tym celu wejdź do Panelu i dodając nową powierzchnię emisji (boks reklamowy) zaznacz opcję emisji tylko na „mobile”. Następnie pobierz skrypt i umieść go na swojej stronie mobilnej.

2. Używać jednego, tego samego, skryptu dla wersji stron mobile i desktop. Wystarczy w Panelu Adkontekst przy tworzeniu nowej lub już istniejącej powierzchni reklamowej zaznaczyć przycisk „desktop” oraz „mobile”. W kolejnym kroku należy określić rozmiar boksu dla wersji desktop (np. 750×100 pikseli) oraz rozmiar dla wersji mobile (domyślnie ustawiony jest rozmiar boksu 300×100 pikseli, ale można go zmienić używając funkcji „własny rozmiar i układ”). Po wdrożeniu skryptu nasz system samodzielnie rozpozna, czy witryna jest otwarta przez danego użytkownika z komputera, czy smartfona i automatycznie dopasuje rozmiar prezentowanego boksu reklamowego zgodnie z ustawieniami. Więcej na ten temat znajdziecie we wpisie emisja-reklam-adkontekst-na-urzadzeniach-mobilnych-nowa-funkcjonalnosc

Jeśli masz pytania napisz do nas na adres wydawcy@adkontekst.pl

Czytaj też: Moduł Related Content w wersji na urządzenia mobilne

Dodaj komentarz

nasze marki: