adkontekst

Zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększać zyski z emisji reklam Adkontekst?

Stosuj klasyczne formaty boksów Adkontekst:

300×250 (szerokość x wysokość boksu w pikselach)

336×280

250×250

160×600

750×100

To właśnie za ich pośrednictwem emitowane mogą być nie tylko kampanie rozliczane w standardowym modelu CPC (rozliczenie za kliknięcie w reklamę), ale również Adkontekst SSP (rozliczenie za odsłony), a także Adkontekst eCommerce. Stosowanie wszystkich powyższych rodzajów kampanii i modeli rozliczeń wpływa na wzrost dochodów Wydawców.

Reklamy Adkontekst SSP mogą być ponadto emitowane na niestandardowych powierzchniach, które można samodzielnie stworzyć w Panelu korzystając z funkcji “własny rozmiar i układ”: 728×90, 120×600, 750×200, 300×300, 240×400, 980×120, 250×360, 970×90, 930×180, 300×600, 200×200, 580×400, 800×440, 750×300, 468×60.

Wyższe zyski dzięki Adkontekst SSP oraz Adkontekst eCommerce

Przypomnijmy, emisja reklam Adkontekst SSP działa niezależnie od standardowego modelu rozliczeń CPC (rozliczenie za kliknięcie). Jeśli na stronie Twojego serwisu pojawi się internauta, który był wcześniej na serwisie Reklamodawcy (np. sklepie internetowym, stronie produktowej, etc), w boksach Adkontekst zaprezentowane zostaną mu reklamy rozliczane w modelu za odsłony. Nawet jeśli internauta nie kliknie w taką kreację Wydawca i tak zarabia. Co ważne, średni zysk (CPM) za 1000 odsłon reklam Adkontekst SSP, jest wyższy niż średni (eCPM) danego Partnera wyliczony z jego zarobków w modelu CPC.

Adkontekst eCommerce umożliwia emisję spersonalizowanych reklam na powierzchniach reklamowych. Dynamiczne reklamy są tworzone i wyświetlane w czasie rzeczywistym użytkownikom, którzy odwiedzali już wcześniej sklep internetowy (retargeting), ale np. nie dokonali zakupu. Tak przygotowane kreacje reklamowe są zdecydowanie bardziej zauważalne, co przekłada się na wyższą klikalność tego typu kampanii. Reklamy eCommerce w sieci Adkontekst rozliczane są w modelu CPC.

W razie pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji pod adresem wydawcy@adkontekst.pl

Zobacz również:

Jak Wydawcy oceniają Adkontekst SSP oraz Adkontekst eCommerce

nasze marki: