Pojęcie spamu w Adkontekst

Zależy nam, żeby jakość przekierowań, które Reklamodawcy otrzymują z witryn Wydawców była jak najwyższa. W tym celu Dział Jakości Ruchu Sieci Adkontekst codziennie go monitoruje.

Szczególnie wyczuleni jesteśmy na spamerów, czyli osoby, które seriami klikają w reklamy, chcąc w ten sposób nieuczciwie zarobić. Nie akceptujemy również wyświetlania materiałów zachęcających do klikania w reklamy oraz celowego wprowadzania internautów w błąd, którzy w sposób nieświadomy klikają w powierzchnie reklamowe. Nie może być zatem tekstów zachęcających do klikania w nie. Wydawcy, którzy są w sieci Adkontekst zdają sobie jednak sprawę, że podobne praktyki są niedozwolone (więcej w regulaminie), dlatego takie przypadki zdarzają się niesłychanie rzadko.

Do Wydawców, którzy dopuszczą się mimo tego nieuczciwych praktyk, wysyłane jest ostrzeżenie. Jeśli nie zmienią swojej “polityki” z ich konta może zostać odjęta część zarobionych środków, a współpraca może zostać czasowo wstrzymana, a nawet rozwiązana.

Dodaj komentarz

nasze marki: