Pula kampanii reklamowych, które emitowane są na stronach Wydawców Adkontekst, jest bardzo szeroka. Ich dobór kontekstowo-behawioralny gwarantuje dobre dopasowanie reklam do tematyki serwisu i oczekiwań lub gustów poszczególnych internautów. Może się jednak zdarzyć, że Wydawca chce wykluczyć emisję danej kampanii na swoim serwisie. W takiej sytuacji powinien skorzystać z funkcji „filtr konkurencji”, która dostępna jest w Panelu Wydawcy. Poniżej podpowiadamy, jak ona działa.

W pierwszym kroku zaloguj się do Panelu Wydawcy na stronie adkontekst.pl, przejdź do zakładki „Reklamy” (czerwone zaznaczenie na screenie), a następnie do sekcji „Kanały” (zielone zaznaczenie). W menu bocznym pojawi się nowa karta „Filtr konkurencji” (niebieskie zaznaczenie). Po użyciu przycisku „dodaj” otworzy się nowe okno. To miejsce, w którym możesz stworzyć nowy filtr. Na początek nazwij go, następnie wpisz domeny (urle) reklam, których emisję chcesz zablokować. W kolejnym kroku przypisz filtr do „kanałów”, do których przypisane są już powierzchnie reklamowe emitowane na Twojej stronie. Następnie zapisz filtr używając przycisku „zastosuj zmiany” (brązowe zaznaczenie). Wybrane reklamy/kampanie zostaną zablokowane po około godzinie po dodaniu ich do filtra.

Pamiętaj, że możesz aktualizować listę kampanii (domen reklam) przypisanych do danego filtra używając funkcji „edytuj filtr”.

Jeśli masz pytania jesteśmy dostępni pod adresem wydawcy@adkontekst.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: