Minęło zaledwie kilkanaście dni od chwili, kiedy zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o reklamy emitowane na zdjęciach. Nowy format spotkał się ze sporym zainteresowaniem ze strony Wydawców Adkontekst. Pierwsi już czerpią zyski wynikające z jego emisji.

Statystyki pokazują, że reklama na zdjęciach może osiągać wyniki porównywalne ze zwykłymi boksami. Jej ogromną zaletą jest oczywiście możliwość emisji na powierzchniach nie wykorzystywanych do tej pory przez właścicieli serwisów i blogerów – czyli na ilustracjach, grafikach, a nawet mapach.

Reklama na zdjęciach cechuje się niewielką inwazyjnością. Formy reklamowe zasłaniają jedynie mały fragment ilustracji lub grafiki. System analizuje tytuły i opisy zdjęć, dzięki czemu reklama dopasowana jest kontekstowo.

Reklamy na zdjęciach emitowane są już m.in. na serwisach kobieta.interia.pl, smaczny.pl, celebryci.com.pl i moja-ostroleka.pl. Poniżej prezentujemy przykłady emisji z tych właśnie serwisów:

 

Jeśli chcesz rozpocząć emisję reklam Adkontekst na zdjęciach napisz do nas na adres wydawcy(at)adkontekst.pl.

Dodaj komentarz

nasze marki: