Optymalizujemy serwis Kibice.net [case study]

5.11.2012  |  Autor: Marek Dawidowicz

Kibice.net to serwis, który skupia się głównie na tematyce sportowej, a w szczególności  piłce nożnej. Oprócz sekcji z newsami i galeriami zdjęć największą popularnością cieszy się forum, na którym udzielają się kibice. Do niedawna Wydawca serwisu emitował jedynie boksy Adkontekst. Ostatnio zdecydował się na rozpoczęcie emisji Intertextu. Reklama, która pojawia się, gdy internauta najedzie kursorem na podkreślone w tekście słowo została zamieszczona na forum. Zyski Wydawcy w skali miesiąca wzrosły z tego tytułu o jedną trzecią.

Intertext to forma, która doskonale sprawdza się na forach internetowych. Internauci często ignorują bowiem standardowe boksy reklamowe, a swoją uwagę skupiają tylko na publikowanych wątkach. Właśnie tam znajdą reklamę intekstową Adkontekst.

Nie emitujesz jeszcze Intertextu? Zobacz, jak zacząć.

Dodaj komentarz

nasze marki: