Po zalogowaniu do nowego Panelu Wydawców pierwszym widokiem jest zakładka “dashboard”. Dzięki niej możesz skutecznie i łatwo monitorować swoje statystyki emisji.

W lewym górnym rogu (czerwone zaznaczenie) informujemy Cię, jakie są Twoje “dzisiejsze zarobki”, a także “stan konta”.

Statystyki w zakładce dashboard przedstawiamy w formie graficznej (wykres) oraz w tabeli. Domyślnie prezentujemy je za okres ostatnich 30 dni. Zakres ten możesz dowolnie edytować, wystarczy że wejdziesz w zakładkę “zakres dat” (zielone zaznaczenie).

Statystyki prezentowane domyślnie na wykresie  przedstawiają Twój „przychód” z podziałem na daty. Możesz również obejrzeć na wykresie „kliknięcia”, a także „odsłony” (niebieskie zaznaczenie).

Pod wykresem znajduje się tabela, w której obok liczby odsłon, kliknięć oraz przychodu prezentujemy również inne ważne parametry emisji: CTR, CPC, eCPM. Prezentowane statystyki można sortować malejąco lub rosnąco na podstawie jednego z wyżej wymienionych parametrów (żółte zaznaczenie).

Jeśli zależy Ci na dokładnej analizie statystyk, na przykład z podziałem na poszczególne powierzchnie reklamowe lub kanały skorzystaj z zakładki “przychody” w Panelu. Znajdziesz tam również historię salda, a także zakładkę, w której możesz wygenerować rachunek lub fakturę.

W razie pytań lub uwag jesteśmy dostępni pod adresem wydawcy(at)adkontekst.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: