Od niedawna Wydawcy emitują w boksach nowe reklamy tekstowe Adkontekst. Zostały one wprowadzone po serii testów, które wykazały, że reklamy prezentowane w tej formie są bardziej czytelne i skuteczne – uzyskują lepsze wskaźniki CTR (klikalności kreacji reklamowych).

Reklamy tekstowe Adkontekst – co się zmieniło?

Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie strzałek, które prezentowane są obok tytułów reklam. Z boksów zniknęły natomiast urle (linki), które pojawiają się dopiero po najechaniu kursorem na dowolny element kreacji reklamowej. Zwiększyliśmy również rozmiar czcionki tytułu reklamy tekstowej.

Gdy internauta najedzie kursorem na tytuł nowej reklamy tekstowej zostanie on podkreślony, a w oddzielnym okienku pojawi się url reklamy.

 

Jeśli użytkownik skieruje kursor na strzałkę reklamową, w całej kreacji zmieni się tło, a także kolor tytułu reklamy oraz samej strzałki.

Idealnie dopasuj reklamy Adkontekst do wyglądu strony

Przy tej okazji warto przypomnieć, że Adkontekst daje Wydawcom możliwość bardzo precyzyjnego dopasowania reklam zarówno tekstowych, jak i tekstowo-graficznych oraz graficznych do wyglądu danej witryny internetowej. Przy edycji powierzchni reklamowej istnieje możliwość wyboru wysokości i szerokości boksu co do jednego piksela. Wydawca może również sam zdecydować, jaka będzie kolorystyka tytułu kreacji reklamowej, opisu, czy też obramowania boksu. Oczywiście można również korzystać z gotowych szablonów, które są dostępne w Panelu Adkontekst.

Tutaj podpowiadamy, jak stworzyć boks reklamowy Adkontekst oraz Intertext.

W przypadku pytań jesteśmy dostępni pod adresem wydawcy@adkontekst.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: