W poprzednim wpisie dokładnie opisaliśmy gdzie i jakie formy reklam Adkontekst zamieścić na stronach z artykułami, tak by przynosiły one jak największe zyski. W tym skupimy się na forach.

Forumowicze wydają się ignorować wszystko, co nie znajduje się w najbliższym sąsiedztwie postów lub spisu tematów. To ważna wskazówka dla tych, którzy myślą o skutecznym zarabianiu na reklamie kontekstowej na forach.

Boksy Adkontekst najlepiej zamieszczać jako dedykowane posty, między postami, pod pojedynczymi postami (jeśli otwierają się w oddzielnym oknie) lub między tematami forum. Poniżej prezentujemy przykłady takich placementów.

jako dedykowany post lub między postami:

pod postem jeśli otwiera się na oddzielnej podstronie:

między tematami na forum:

Na forach doskonale sprawdza się również emisja reklam Adkontekst w wysuwanym layerze, który w zależności od preferencji Wydawcy może pojawiać się z prawej lub lewej strony witryny na oddzielnej warstwie, gdy internauta scrolluje (przewija) serwis. Dzięki temu przyciąga wzrok czytelnika, co przekłada się na wysokie wskaźniki CTR (klikalność reklam). Layer może być emitowany w różnych rozmiarach, np. 160×600, 300×250, 600×120 pikseli.

 

 

 

 

 

 

 

 

W przypadku forów nie możemy również zapomnieć o Intertext, czyli reklamie, która pojawia się gdy internauta najedzie kursorem na podlinkowane w tekście (lub wątku na forum) słowo. Intertext to całkowicie dodatkowa powierzchnia reklamowa, która idealnie uzupełnia klasyczne boksy. Wydawca może sam zdecydować, ile będzie podkreśleń słów na danej podstronie, a także w jakim będą kolorze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pamiętaj, że zawsze warto przetestować różne rozwiązania oraz wykorzystać własną kreatywność i elastyczność form reklamowych oferowanych przez Adkontekst.

Masz pytanie? Napisz w komentarzu lub skontaktuj się z nami – wydawcy(at)adkontekst.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: