layer-adkontekst-przyklad-1

Emisja reklam w formie wysuwanych layerów (sliderów) cieszy się wśród wydawców Adkontekst niesłabnącym zainteresowaniem. Taki format emitowany jest już na kilkuset serwisach. Popularność layerów wynika z faktu, że u większości Wydawców osiągają one wyższe CTR-y niż boksy umieszczone w tradycyjny sposób, co oczywiście przekłada się na zwiększenie zysków.

Layery emitowane są najczęściej w klasycznym rozmiarze 300×250 pikseli – wysuwane z lewej lub prawej strony. W tym wpisie zaprezentujemy Wam kilka innych sposobów emisji naszych layerów. Dzięki temu będziecie mogli jeszcze łatwiej dopasować je do Waszych witryn.

Większość wydawców zapewne dobrze zdaje sobie sprawę, że rozmiary boksów reklamowych Adkontekst można niemal dowolnie dopasować do każdej witryny. Nie inaczej jest z layerami. Poniżej prezentujemy przykłady wdrożeń, które pokazują jak różne mogą być reklamy wysuwane na warstwie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że wydawca może decydować, z której strony się emitują (lewej czy prawej), ale również w którym momencie przy skrolowaniu strony będą się wysuwać. Layer może się pojawiać niemal od razu po użyciu skrollera myszki lub po przejściu niemal na sam dół serwisu. Wydawca może również decydować, czy po zamknięciu layera krzyżykiem pojawi się on danemu użytkownikowi przy następnej odsłonie serwisu, a może będzie niewidoczny np. przez kolejnych 5 lub 10 odsłon.

Layer 160×600 pikseli wysuwany z prawej strony:

layer-adkontekst-przyklad-2

Layer 750×100 pikseli wysuwany z prawej strony:

layer-adkontekst-przyklad-3

Layer 300×250 pikseli wysuwany z lewej lub prawej strony:

layer-adkontekst-przyklad-4

Jeśli jesteś zainteresowany emisją reklam w takim formacie napisz do nas na adres wydawcy@adkontekst.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: