Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który dociera do 97% internautów w Polsce. Dzięki niemu wydawcy mogą więcej zarabiać, w oparciu o najnowsze trendy w marketingu internetowym. Wystarczy wkleić jeden skrypt na stronę.


Ekosystem reklamowy Netsprinta tworzą: sieć reklamowa Adkontekst, content marketingowa ContentStream, platforma RTB Adfocus, i platforma DMP Netsprint Audience. Zintegrowana oferta Netsprinta dla wydawców prezentowana jest w serwisie http://www.adkontekst.pl/wydawcy/ .

Zwiększ zyski z reklam na swojej stronie

Zwiększenie zysków wydawców w ekosystemie reklamowym Netsprinta jest możliwe dzięki lepszemu dopasowaniu i spersonalizowaniu reklam przy każdym ich wyświetleniu użytkownikowi. Codziennie ponad 300 handlowców zbiera reklamy do ekosystemu reklamowego Netsprinta. Algorytm emisyjny automatycznie analizuje reklamy i wyświetla w Twoim serwisie tę najbardziej dochodową.

Adkontekst - źródła, selekcja i emisja reklam

Dzięki temu wydawcy maksymalizują swoje przychody z każdej odsłony. Ekosystem Netsprinta oferuje wydawcom duży wybór formatów reklamowych:

  • boks reklamowy
  • intertext
  • wysuwany layer
  • reklamę na zdjęciach
  • reklamę mobile i w aplikacjach
  • link reklamowy w module rekomendacji treści

Wklejenie jednego skryptu do kodu strony pozwala wydawcom monetyzować treści dzięki najnowszym trendom marketingu internetowego: m.in. audience targetingowi, reklamie natywnej oraz rosnącemu znaczeniu reklamy mobilnej i systemów do zautomatyzowanej sprzedaży powierzchni reklamowej (programmatic).

Programmatic w służbie eCPM

aukcja reklam w RTB

Najwięksi światowi reklamodawcy – w tym Procter&Gamble – planują wydawać coraz większe budżety na reklamę kupowaną w modelu automatycznym (programmatic). Już teraz w USA i Wielkiej Brytanii ponad 50% powierzchni reklamowej display kupowane jest w modelu automatycznym (z użyciem danych o użytkownikach).

Ekosystem reklamowy Netsprinta umożliwia wydawcom najbardziej efektywne wykorzystanie powierzchni emisyjnej, m.in. dzięki integracji ze środowiskiem RTB/programmatic poprzez Adkontekst SSP. Jest to platforma technologiczna zarządzająca i optymalizująca sprzedaż powierzchni reklamowej wydawców ekosystemu Netsprinta m.in. w środowisku RTB.

Powierzchnia reklamowa jest udostępniana reklamodawcom dokonującym automatycznego zakupu (poprzez platformy DSP) i sprzedawana w czasie rzeczywistym, w modelu aukcyjnym. O tym, czy konkretnemu użytkownikowi zostanie wyświetlona reklama rozliczana za odsłony (w RTB) czy też rozliczana za kliknięcia, decyduje finalnie jej przychodowość. Każdorazowo przy pojedynczej odsłonie algorytmy Netsprinta analizują reklamy konkurujące o powierzchnię wydawców i wybierają te o największym CTR. Wydawca może określić tzw. floor price czyli stawkę za odsłony, poniżej której jego powierzchnia reklamowa nie będzie sprzedawana w RTB.

Rozpoczęcie emisji w modelu programmatic wymaga jedynie zaznaczenia odpowiedniej zgody w panelu wydawcy Adkontekstu.

Dane to cenna waluta

Dla rynku programmatic szczególne znaczenie mają dane o użytkownikach gromadzone przez wydawców – umożliwiają one bowiem reklamodawcom dotarcie do użytkowników o określonych cechach demograficznych, zawodzie, zainteresowaniach czy intencjach zakupowych.

Dostarczanie danych do platformy DMP Netsprint Audience może być zatem dodatkowym źródłem przychodów dla wydawcy. Dane o użytkownikach są anonimowe i pobierane zgodnie z prawem, bez gromadzenia danych osobowych i wrażliwych.

Zarabiaj dzięki wartościowym treściom

moduł rekomendacji treści related content - czytaj także

Warto również wypróbować related content – darmowy moduł rekomendacji treściCzytaj także”, który wpływa na lepszą użyteczność serwisu, wydłużenie czasu wizyt na stronie oraz wzrost lojalności użytkownika, dzięki linkowaniu do interesujących dla niego treści.

Moduł related content to darmowe narzędzie do zwiększania liczby odsłon na stronie i pogłębiania wizyt. Automatycznie rekomenduje on użytkownikom treści, które ich zainteresują. Moduł podpowiada content według faktycznych zainteresowań internauty oraz tematyki, popularności i świeżości treści, dzięki czemu charakteryzuje się wysoką klikalnością – notuje CTR od 2 do 17%.

Korzystając z darmowego modułu related content wydawca może dodatkowo zarabiać na emisji linków sponsorowanych – w modułach “Czytaj także” trzy linki prowadzą do treści własnych wydawcy, a jeden jest linkiem reklamowym.

Korzystna emisja reklam e-commerce

Reklamy Adkontekst eCommerce, emitowane z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego notują bardzo wysoki CTR, ponieważ algorytm emisji automatycznie dobiera każdy element treści reklamy pod konkretnego użytkownika. Dzięki temu kreacje w Adkontekst eCommerce są odbierane jako reklamy przyjazne i użyteczne, a tym samym zapewniają wydawcom bardzo atrakcyjny CPM.

Audience Report dla lepszego poznania użytkowników

audience report

Oferowanie przez wydawcę danych do platformy Netsprint Audience daje możliwość otrzymywania raportów Audience Report. To unikalne opracowanie zawierające charakterystykę użytkowników konkretnego serwisu www.  Dzięki raportowi dowiesz się czym interesują się Twoi użytkownicy oraz jakie inne serwisy odwiedzają.

W oparciu o te informacje możesz dostosować treści serwisu do zainteresowań internautów i skierować swoją promocję do właściwych odbiorców.Tym samym zwiększysz liczbę wizyt w swoim serwisie i jego atrakcyjność dla reklamodawców. Audience Report dostarcza danych z tysięcy zewnętrznych stron internetowych o łącznym zasięgu 97% polskiego internetu.

Zapytaj konsultanta

Wszystkie te rozwiązania można uruchomić za pomocą jednego kodu. W razie potrzeby pomocą służą konsultanci Netsprinta.

Skontaktuj się z nami pod adresem wydawcy@netsprint.eu

Dodaj komentarz

nasze marki: