Na pewno się zastanawiacie, które formy reklamowe Adkontekst są najskuteczniejsze i przynoszą największe zarobki. W poniższym wpisie podpowiemy Wam, jakie rozmiary boksów wybrać, aby emitowane reklamy dawały jak największe zyski.

Niektóre formy są skuteczniejsze niż inne. Bez wątpienia bardziej opłaci Ci się emitowanie na serwisie reklam Adkontekst Exclusive, Image, Banner, czyli form graficznych oraz graficzno-tekstowych, niż tekstowych, za które Reklamodawcy płacą mniej.

Co zrobić, aby emitować najbardziej dochodowe formy reklam Adkontekst?  Po zalogowaniu do Panelu Wydawcy wejdź w edycję „kanału”, a tam zaznacz opcje umożliwiające emisję formatów graficznych.

Aby emitować najdroższe reklamy graficzne i graficzno-tekstowe powinieneś jeszcze zadbać o to, by rozmiar boksu, który tworzysz w Panelu, był wystarczająco duży. To ważne, bo np. Adkontekst Exclusive nie będzie się wyświetlał w małych boksach. Dlatego zachęcamy do tworzenia boksów w klasycznych rozmiarach:

  • Forma prostokątna – 300×250 pikseli
  • Forma pozioma – 750×100 pikseli
  • Forma pionowa – 160×600 pikseli

W Adkontekst możesz oczywiście w sposób elastyczny dostosować wielkość i wygląd boksów reklamowych do praktycznie każdej strony internetowej. Nasz Panel daje bowiem możliwość edycji rozmiaru boksu co do jednego piksela. Gdy tworzysz nietypowy boks również warto zadbać o to, by emitowane były w nim reklamy Adkontekst Exclusive. Poniżej podajemy minimalne rozmiary boksów, w których mogą się one wyświetlać.

  • Formy prostokątne:
    • 540×170 pikseli
    • 380×190 pikseli
    • 250×250 pikseli
  • Formy poziome – 580×100 pikseli
  • Formy pionowe – 160×400 pikseli

Na koniec zapraszamy na stronę adkontekst.pl, gdzie prezentujemy wszystkie formy reklamowe, które możesz emitować w boksach, a także w reklamie Intertext.

Dodaj komentarz

nasze marki: