Jak wypłacić zyski w Adkontekst?

6.01.2009  |  Autor: Łukasz Ciechanek

W tym wpisie podpowiadamy, jak wypłacić zgromadzone na koncie Wydawcy Adkontekst środki.

Aby wystawić rachunek lub fakturę powinieneś zawrzeć z Adkontekst umowę. Jeśli już ją posiadasz, zaloguj się do Panelu Wydawcy i wejdź do zakładki „przychody”. Następnie kliknij w „wypłata środków”.

Prosimy o uzupełnienie Twoich danych w Panelu. Należy wejść do zakładki „ustawienia”, a po uzupełnieniu danych zapisać je. Dzięki temu przy wystawianiu rachunku lub faktury będą one automatycznie uzupełniane.

Przy wystawianiu rachunku/faktury za pomocą własnego programu księgowego prosimy o wykorzystanie następujących danych rejestrowych firmy:

NETSPRINT S.A.
Al. Solidarności 74a,
00-145 Warszawa
NIP: 9511969310
REGON: 016271459
KRS: 0000550668

Jeśli prowadzisz firmę (działalność gospodarczą) możesz przesłać nam fakturę na dwa sposoby:

1. w formacie PDF na adres faktury@netsprint.eu. W nazwie pliku PDF prosimy o wpisanie firmy i numeru faktury,

lub

2. tradycyjną pocztą na podany powyżej adres korespondencyjny.

Jeśli nie prowadzisz działalności gospodarczej możesz przesłać nam rachunek na dwa sposoby:

1. w formie PDF na adres faktury@netsprint.eu. W nazwie pliku PDF prosimy o wpisanie firmy i numeru rachunku. Pamiętaj, że rachunki nie mogą być podpisane, a powinny być wygenerowane w Panelu Adkontekst lub we własnym programie księgowym,

lub

2. tradycyjną pocztą na podany powyżej adres korespondencyjny.

Wysłanie rachunku lub faktury drogą elektroniczną powoduje, że nie ma konieczności wysyłania jej powtórnie tradycyjną pocztą.

Komentarze

  1. masif

    Czy nie można by wam tych dokumentów i rachunków wysyłać zeskanowanych mailem?

  2. Marek

    Na ten moment prosimy o przesyłanie rachunków i faktur pocztą.
    Ale w niedalekiej przyszłości planujemy wprowadzić system e-faktur.
    pozdr.

  3. Piotrek

    Czy rachunek trzeba wystawiać co miesiąc niezależnie od uzbieranej kwoty czy trzeba czekać aż uzbiera się określone minimum do wypłaty? Pozdrawiam

  4. Marek

    Minimalna kwota, którą można wypłacić to 100 zł. Jeśli zatem w danym miesiącu na koncie Wydawcy nie uzbiera się ta kwota, warto zaczekać z wypłatą kolejny miesiąc.

  5. Pil oV

    Co znaczy to ze mam okres testowy???

  6. Marek

    Współpraca z każdym Wydawcą zaczyna się od okresu testowego, który zazwyczaj trwa miesiąc (czasem dłużej). W tym okresie Wydawca może emitować reklamy na swoich powierzchniach, a zyski naliczane są na jego koncie. Jednak dopiero po podpisaniu umowy i wysłaniu jej do nas, może swoje zyski wypłacić, a jego konto uzyskuje status „umowa”.

  7. Pil oV

    Czyli teraz nawet jak zbiore te 100zl to niebede mogl ich wyplacic?

  8. Marek

    Nie. Będziesz mógł je wypłacić dopiero po podpisaniu i przesłaniu nam dwóch egzemplarzy umowy. Jak je otrzymamy odeślemy Ci jedną podpisaną przez nas wersję. Wtedy zmienimy również status Twojego konta i będziesz mógł wypłacić środki.

  9. Tomasz

    Proszę o wskazówki w jaki sposób, mam udostępnić Państwu moją witrynę ? Gdzie i w jaki sposób publikowane będą reklamy na mojej stronie ? Gdzie znajdę jakiś przewodnik od czego zacząć itd. itp. ?

  10. Marek

    Tomaszu zacznij proszę od zarejestrowania konta jako Wydawca na stronie – http://www.adkontekst.pl/wydawcy/formularz-zgloszeniowy.

    W ciągu jednego dnia roboczego witryna zostanie poddana weryfikacji. Jeśli przejdzie pozytywną weryfikację na maila podanego przy rejestracji przyjdzie powiadomienie.

    Współpraca zaczyna się od okresu testowego. Od tego momentu Wydawca może zalogować się do Panelu Wydawcy na adkontekst.pl i stworzyć w nim formy reklamowe, które następnie wdraża na witrynie. To Wydawca decyduje gdzie zamieści na serwisie formy reklamowe. Zyski naliczane są na koncie Wydawcy od pierwszego dnia emisji. Można je wypłacić po podpisaniu umowy.

    Niezbędne informacje dot. tworzenia i wdrażania form reklamowych, a także spraw formalnych znajdują się na naszym blogu w zakładce „dla początkujących”, a także na stronie adkontekst.pl

    Jeśli masz więcej pytań napisz do nas na wydawcy(at)adkontekst.pl

  11. Marcin

    Dlaczego tylko planujecie wprowadzić system e-faktur, zamiast to zrobić teraz?
    Dziwne, że jest to typowy biznes internetowy, a trzeba u was wysyłać faktury co miesiąc pocztą tradycyjną.

  12. Marek

    Rozumiem, że wysyłka pocztą nie jest najbardziej dogodną formą. Proszę jednak o cierpliwość jeśli chodzi o e-faktury.
    Pozdrawiam

  13. Seweryn

    Jak tak sobie patrzę na daty komentarzy, to sie za głowe łapię…
    Czy to takie trudne założyć e-mail: platnosci@adkontekst.pl?
    Już nie mówiąc o podpisie umowy… podpis elektroniczny… dla wprawionych wystarczyłby paint i opcja „wklej” albo urządzenie mobilne z ekranem dotykowym oporowym wraz z rysikiem… np. tablet…

    To jest:
    Po 1. Zwrot kosztów opłat pocztowych
    Po 2. Szybkość i wygoda urzytkowników
    Po 3. Konkurenjcyjność względem innych firm zajmujuących sie tego typu działalnością

    Czy to takie trudne???

  14. Radosław

    Dokładnie, długo strasznie zwlekacie z wprowadzeniem możliwości wysyłania faktur i umowy drogą elektroniczną. Miałem już dawno do was wysłać umowę niestety z braku czasu nie mam kiedy się nawet wybrać na pocztę. Jeśli zależy wam na wydawcach powinniście to usprawnić bo przyznam szczerze, że jest to dużym uniedogodnieniem.

  15. Michał

    Jak długo mamy czekać??? To się robi żenujące…

  16. Marek

    Wszystkie osoby zainteresowane rozliczeniem poprzez e-fakturę proszę o kontakt mailowy w tej sprawie na nasz adres wydawcy(at)adkontekst.pl

  17. Seoprof.pl

    Czy minimum wypłaty nadal wynosi 50 PLN czy zmieniły się warunki w tej kwestii?

  18. Marek

    Próg wypłaty to 100 zł. Oczywiście na prośbę Wydawcy (w wyjątkowych sytuacjach) możemy wypłacić mniejsze kwoty. Wtedy musisz się jednak liczyć z prowizją, która wynosi 5 zł.

  19. Maecin

    Witam

    Wygenerowałem w Adkontekst rachunek do druku

    Niemniej na rachunku wygenerowała się data sprzedaży 01.12.2013 a robiłem to w dniu 25.12.2013 a więc data wystawienia wyszła: 25.12.2013

    Czytałem gdzieś że powinno się wystawić rachunek w ciagu siedmiu dni od daty
    sprzedaży?

    Jestem osoba fizyczną może to nie ma znaczenia? Co myślicie? Zwracacie na to uwagę generując rachunki w adkontekst?

Dodaj komentarz

nasze marki: