W Adkontekst codziennie dbamy o to, żeby jakość przekierowań, które Reklamodawcy otrzymują z witryn Wydawców była jak najwyższa. Nasz system antyspamowy na bieżąco analizuje przekierowania, które pochodzą z kliknięć w powierzchnie reklamowe. Automatycznie wykluczane są np. serie kliknięć z jednego adresu IP.

Przekierowania analizowane są ponadto codziennie przez Dział Jakości Ruchu Sieci Adkontekst, który wykorzystuje w tym celu m.in. statystyki pochodzące od Reklamodawców.

Szczególnie wyczuleni jesteśmy na wszelkie nieuczciwe metody generowania kliknięć, np. za pomocą: narzędzi do automatycznego generowania kliknięć lub wyświetleń oraz powtarzanych manualnie kliknięć lub wyświetleń. Nie akceptujemy również wyświetlania materiałów zachęcających do klikania w reklamy oraz celowego wprowadzania internautów w błąd, którzy w sposób nieświadomy klikają w powierzchnie reklamowe.

Wydawcy, którzy są w sieci Adkontekst zdają sobie sprawę, że podobne praktyki są niedozwolone (więcej w regulaminie), dlatego takie przypadki zdarzają się niesłychanie rzadko.

Do Wydawców, którzy dopuszczą się jednak nieuczciwych praktyk, wysyłane jest ostrzeżenie. Jeśli nie zmienią oni swojej “polityki” ich konto może zostać skorygowane o nieuczciwie zarobione środki, a współpraca czasowo wstrzymana, a nawet rozwiązana.

Dbanie o najwyższą jakość przekierowań reklamowych gwarantuje obopólne korzyści.  Reklamodawcy chętniej współpracują z siecią, a to przekłada się na większą liczbę kampanii emitowanych na stronach wydawców Adkontekst, a w konsekwencji zwiększenie ich zysków.

Dodaj komentarz

nasze marki: