Gdy internauta najedża kursorem na wyróżnione w treści artykułu słowo reklama Intertext pojawia się w tzw. chmurze (na oddzielnej warstwie). Taka forma reklamowa od lat znana jest wydawcom Adkontekst. Właściciele serwisów doceniają jej niską inwazyjność, a także fakt, że stanowi świetne uzupełnienie dla klasycznych reklam prezentowanych w boksach.

Intertext doskonale sprawdza na serwisach i blogach, które publikują wpisy oraz artykuły, a także na forach internetowych. Teraz jego wdrożenie jest jeszcze prostsze za sprawą uruchomienia w Panelu Adkontekst nowych funkcjonalności.

Aby pobrać skrypt reklam Intertext zaloguj się na swoje konto i wejdź w zakładkę „reklamy”. Użyj funkcji „powierzchnie reklamowe – dodaj”.  Następnie zaznacz „Intertext” a także nazwij powierzchnię oraz wybierz kolorystykę. Na koniec „zapisz” zmiany. Możesz już pobrać skrypt i wdrożyć go na swój serwis. Reklamy Intertext będą się domyślnie emitować na wszystkich elementach tekstowych Twojej witryny, z wyłączeniem tytułów oraz śródtytułów (h1, h2, h3).

Możesz również użyć nowych, zaawansowanych funkcji, dzięki którym sam precyzyjnie określisz elementy tekstowe serwisu, na których dopuszczona lub wyłączona będzie emisja reklam Intertext (zobacz screen poniżej).

Obszar emisji pozytywny: jeśli chcesz emitować Intertext wyłącznie w wybranych artykułach wstaw w odpowiednim polu w Panelu:

.nazwa_klasy aby oznaczyć element, którego klasa selektora jest nazwana ‚nazwa_klasy’
lub
#nazwa_id aby oznaczyć element, którego id selektora jest nazwane ‚nazwa_id’

Obszar emisji negatywny: jeśli nie chcesz, żeby Intertext emitował się na wskazanych elementach tekstowych strony wstaw:

.nazwa_klasy aby oznaczyć element, którego klasa selektora jest nazwana ‚nazwa_klasy’
lub
#nazwa_id aby oznaczyć element, którego id selektora jest nazwane ‚nazwa_id’

Dodaj komentarz

nasze marki: