Intertext - przykład

Sieć Adkontekst oferuje wiele form reklamowych. Można je podzielić na dwie grupy: Boksy Adkontekst, które wyświetlane są na witrynach jako niezależne banery, a także Intertext, który wyświetla się po najechaniu na podlinkowane słowo w tekście (przykład powyżej).

W Boksach Adkontekst wyróżniamy kilka różnych form prezentacji reklam, których tematyka dopasowuje się do treści witryny danego Wydawcy.

Adkontekst tekst – wybierasz formę reklamową, w której emitowane są reklamy tekstowe.

Adkontekst Image – w boksie reklamowym emitujesz reklamy tekstowe wraz z elementem graficznym, który ilustruje reklamę.

Adkontekst Exclusive – emitujesz reklamy graficzno-tekstowe, które dopasowują się do treści i charakteru serwisu. W formie Exclusive emitowana jest tylko jedna reklama w całym boksie, za co reklamodawca płaci większą cenę.

Adkontekst Intertext to inna niż boksy forma reklamy. Co prawda również przybiera postać baneru reklamowego, który ukazuje się użytkownikowi Twojego serwisu, ale dopiero po najechaniu przez niego kursorem na podkreślone w tekście słowo. Reklama intekstowa ukaże się na osobnej warstwie, nie zniekształcając struktury Twojej witryny. Po zjechaniu kursorem ze słowa reklama znika. Na podobnej zasadzie działa Adkontekst Flash, który pozwala jednak emitować dynamiczne reklamy graficzne w postaci flash.

Intertext daje możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy nie “konkurując” z innymi formami reklamowymi, ponieważ gwarantuje całkowicie dodatkową emisję powierzchni. Jednocześnie jest to reklama mało inwazyjna i poprzez dobór kontekstowy trafia tylko do zainteresowanych daną tematyką użytkowników. Intertext przeznaczony jest przede wszystkim dla tych Wydawców, których serwisy bogate są w unikalne treści (artykuły, newsy, obszerne opisy).

Zarówno Boksy Adkontekst jak i Intertex możesz utworzyć po zalogowaniu do Panelu Wydawcy.

Dodaj komentarz

nasze marki: