netsprint-adrino-dane-potencjal-odslon

Grupa Netsprint przejęła 80 proc. udziałów w Adrino, największej polskiej sieci reklamy mobilnej. Dzięki temu wkrótce rozszerzymy portfolio usług o atrakcyjne formaty rich media, m.in. wideo.


Przypominamy, że już teraz wydawcy mogą korzystać z formatów mobilnych – zarówno display, jak i natywnych – dostępnych w sieciach Adkontekst i ContentStream.

mobile-contentstream mobile-adkontekst

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz zgłoś się do swojego opiekuna w Dziale Wydawców.

Dzięki przejęciu Adrino Grupa Netsprint rozszerzy już wkrótce portfolio usług mobile o dodatkowe formaty rich media (m.in. wideo). Potencjał Adrino to ponad 1,2 mld odsłon reklam miesięcznie, a reklamy emitowane są na ponad 320 serwisach www i w 100 aplikacjach.

Więcej o transakcji przeczytasz tutaj: Adrino w Grupie Netsprint

nasze marki: