Adfocus – ruszyła nowa platforma RTB

9.12.2013  |  Autor: Marek Dawidowicz

Netsprint uruchomił platformę RTB pod nazwą Adfocus. Tym samym poszerza swoją ofertę dla e-commerce. Oferta ta skierowana jest przede wszystkim do Reklamodawców, ale może również zainteresować Wydawców, którzy chcą promować online np. swój sklep internetowy,  czy specjalistyczny serwis.

Model RTB (real-time bidding) zastosowany w platformie Adfocus jest nowoczesną metodą zakupu powierzchni reklamowej w Internecie w modelu aukcyjnym. Metoda ta funkcjonuje w oparciu o specjalistyczne platformy wymiany danych, które agregują oferty Wydawców oraz Reklamodawców, pozwalając na dynamiczną licytację powierzchni emisyjnej w czasie rzeczywistym.

Adfocus to narzędzie o zasięgu globalnym (zapewnia dotarcie do ponad 95% internautów). Umożliwia prowadzenie działań reklamowych z wykorzystaniem technologii retargetingu spersonalizowanego, czyli emisję dopasowanych przekazów reklamowych użytkownikom, którzy odwiedzili wcześniej stronę internetową Reklamodawcy.

Dzięki kampaniom retargetowanym reklamy pokazywane są tylko klientom wartościowym z perspektywy Reklamodawcy. W efekcie nie traci on czasu i pieniędzy na emisję reklam skierowanych do użytkowników, którzy mają niewielką szansę na dokonanie konwersji na danym serwisie.

Oferta Adfocus oparta jest o modele efektywnościowe:

  • CPC (Cost Per Click) – rozliczenie za kliknięcie w reklamę;

  • CPL (Cost Per Lead) – rozliczenie za znalezienie klienta, który pozostawił swoje dane (np: zarejestrował się na stronie, wypełnił formularz zamówienia, zostawił dane kontaktowe, etc.);

  • CPS (Cost Per Sale) – gdzie reklamodawca ponosi koszt kampanii, gdy internauci dokonają zakupów w jego sklepie internetowym.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się na stronie adfocus.pl

Dodaj komentarz

nasze marki: