Przedstawiamy wyniki badania online, w którym udział wzięło 156 właścicieli serwisów i blogów emitujących reklamy Adkontekst. Spytaliśmy między innymi o mocne i słabe strony sieci, różnorodność oferowanych form reklamowych, zyski z emisji reklam, a także czy Wydawcy Adkontekst poleciliby sieć innym.

Do największych zalet sieci Wydawcy zaliczają łatwość wdrożenia reklam (80% badanych), możliwość emisji reklam Adkontekst obok konkurencyjnych sieci (niemal 70%), duży wybór form reklamowych (ponad 44%), a także wsparcie ze strony konsultantów (36%).

Zdaniem Wydawców wysokość zarobków w Adkontekst jest na dobrym poziomie. W skali od 1 do 6 oceniają je średnio na 4. System wypłat zysków według niemal 90% badanych funkcjonuje sprawnie lub bardzo sprawnie. Odmiennego zdania było 11% osób.

Większość Wydawców (84%) pozytywnie ocenia różnorodność form reklamowych oferowanych przez Adkontekst. Wydawcy doceniają także wsparcie ze strony konsultantów sieci. 97,5% badanych uważa, jest ono na wysokim poziomie.

Wydawcy ocenili również mocne i słabe strony sieci Adkontekst na tle konkurencji. Doceniają m.in. możliwość emisji reklam Adkontekst obok innych, konkurencyjnych sieci, możliwość emisji Intertextu, czyli podlikowanych słów, po najechaniu na które pojawia się reklama, a także partnerskie podejście ze strony konsultantów oraz wsparcie techniczne. Część Wydawców uznała, że warto rozszerzyć ofertę Adkontekst o reklamy wideo.

Wydawcy pytani byli również o to, czy poleciliby sieć innym właścicielom stron internetowych i blogów. Aż 95,5 % badanych uważa, ze Adkontekst jest warty polecenia.

badanie Adkontekst

Czytaj również:

86% wydawców poleciłoby Content Stream innym – wyniki badania

Dodaj komentarz

nasze marki: